ece_2206 Covid geçirdikten sonra resmen unutkan olmaya başladım mutfağa giriyorum ne yemek yapacağım unutuyorum tecrübelerinizi yazar mısınız 🐥
Oykuaygun ece_2206 bende aynı şekilde ya birsürü yemek yaktım, çaydanlık bile yaktım 🤦🏻♀️ bıktım artık unutkanlığımdan
ece_2206 Oykuaygun benim de 21inde 2 ay olacak halsizlik oluyor mu peki sabahları üstünüzde ben de hala devam ediyor
Oykuaygun ece_2206 halsizliğim oluyor ama koronadan mı bilemiyorum. Başka bişey yok en büyük sorunum unutkanlık. B12 eksik olsa tamam dicem ama öyle bir şey de yok ne yapıcam bilmiyorum
ece_2206 Oykuaygun ben de bazen kendimi resmen aptal gibi hissediyorum ya bende de demir eksikliği falan var ama b12 de sorun yok Evi yakacağım diye korkuyorum 😒