Deryass1 ya ben de 30 haftalık hamileyim. 10 kilo aldım. Ama bacaklarım, kollarım aynı duruyor. Sadece göbek var. Yüzüm aldı biraz da. Şimdi bu 10 kilo doğumla beraber gidecek mi acaba diye düşünüyorum yani gitmesi lazım sadece karnım cıktı öne doğru basketbol topu 😁 kiloyu hiç sevmiyorum ya.