Benim de en kafaya taktığım şey bu kilo sorunu. Bu zamana dek umursamıyordum çünkü iyi gidiyorum sanıyordum ama şimdi tartıya çıktım ve nasıl olmuşsa baya kilo almışım. 58 kilo ile hamile kaldım. 23+2 haftalığım ve 10 kilo almışım. 68 kiloyum şuan aşırı moralim bozuldu çünkü iyi gidiyordum ama bir anda çok almışım kilomuda belli etmediğim için farketmedim. Göbeğim var ama normal hamile karnı. Ne yapıcam bilmiyorum…