Merhaba arkadaslar, Umarim guzel bir hamilelik geciriyorsunuzdur. Kısaca hamilelik , dogum ve dogum sonrasi ile ilgili yazacağım simdi :) 54le hamile kaldım 63le doguma gittim. 38. Haftayi doldurduğum gun nisanim gelmisti doktora gittiğim zaman acilmam daha 2 cmdi neyse akşamında sancilar basladi 4dk da bir düzenli hastaneye gittik yine yatış verildi ama acilmam cok yavas ilerledi epidural hemşire yuzunden almamıştım ilk ama ertesi sabahında ilk is epidural aldim sancilar daha kontrolluydu akşama doğru açıklık artti aksam 9 gibi dogum süreci başladı tam acilik gece oldu ikina ikina doğurdum 😅 2900 dogdu oğlum. Doktorum Ahmet güler ( izmir ) sayesinde cok rahat bir doğumum oldu. Doguma giderken almaniz gerekenler arasında depend, gecelik ( pantolonlu olmasin wc giderken rahat etmek onemli) hamileligmde yuruyus yaptim ve pilates yaptim son ay nefes egzersizlikleri ve pelvik egzersizleri cok yaptim muthis faydası var hem doguma hem sonrasi icin. Ben dogumdan çıkıp 10 kilo verdim diyenlerden olamadım ne yazikki aksine cok odem topladi vücudum bırakın vermeyi 64le döndüm 😅 1 haftada 60 oldu odem gitti, 18 kasimda dogum yaptim neredeyse 2 ay olacak kilom 59 ama egzersiz ve yürüyüş yapamıyorum fakat karnim yumusak değil sanirim hamilelikte dikkat ettiğim icindi . Yapı meselesi ama bence 10 kilo verdim yiyin gitsin diyenlere cok bakmayn😅 gogus ucu icin nipple care ve lansinoh kullandım 3 4 gunde memem normale döndü cok iyiydi. Olumsuz hiçbir şey düşünmeyin normal yada sezaryen hersey cok guzel olacak diyerek motive olun. Dogumda klasik müzik açın 😅 ve asla korkmayın cok guzel bir tecrübe 💜 ben hikayemi anca yazabildim 😅 umarım sizlerinde cok guzel bir dogum hikayesi olur ve paylaşırsınız💜