Fatma5672 haftamdayım ve suyum 3 haftadır sınırda. Havuç suyuna başlamak istiyorum ama nasıl yapacağıma dair net bilgim yok. Sizler evlerinizde havuç suyunu nasıl yapıyorsunuz ?
svdakd Fatma5672 benım de suyumda bir miktar azalma ve bebekte haftasına gore gerilik başladı 36+1 im araştırırken youtube da saraçoğlunun videosuna denk geldim ordan bakın isterseniz ben de deneyeceğim sağlıkla kucağımıza alırız inşallah🤲
Yaso26 Fatma5672 ben suyunu ictim katı meyve sıkacağı ile sıkıp 10 günde fayda etti günlük 1 bardak içtim
minnakmina Fatma5672 katı meyve sıkacagı ile sıkıp günde bir bardak içmelisini benimki öyle düzelmişti
Defnerabia Gecenlerde bır postta okumustum füzenli bir sekılde bir bardak içtiğini yazmıstı kadın. Postun yukarı cıksın dıye yazıyorum canım ☺️
Fatma5672 Armin-Guney bende yiyordum ama pek artma olmadı malesef o yüzden bu sefer suyunu içmek istiyorum
Fatma5672 svdakd teşekkür ediyorum :) baktım ama blender var elimde onunla nasıl yapacağımı tam çözemedim
Fatma5672 Yaso26 normal robot takımım var onunla nasıl yapabilirim diye düşündüm 🤔 su katılıyor mu katı meyve sıkacağı ile yapılırken
Yaso26 Fatma5672 normal robot ile olmuyr maalesef denedim normal havuç tüketmenin de bir faydası olmuyor şifa suyunda hayır normal havuç atiyrm hiçbir şey eklemeden bir sürü suyu cikiyor