senaack Biliyorum her bebek farklı emzikleri sever ama ben şimdi birini almak istiyorum en çok kabul edilen hangisidir sizce
esraizmirli senaack valla ben bakındım en çok avent öneriliyordu 2lisini bugün civilden 65 tlye aldım 👀 0-6 ay için
masalsmomm senaack kızımda bütün emzikleri denedım hic birini almadı aventi direk emdi simdi hamileyim yine avent alıcam
esraizmirli senaack almazsa canı sağolsun 65 tl m çöpe gider 😂 o sağlıklı olsun yeter çokda önemli değil🥰
senaack esraizmirli tabi öyle ama ben garantici biriyim şimdi birini alırım beğenmezse diğerini alırım diyorum avent mi alsam bilemedim
esraizmirli senaack bibs kötü yorumlarınıda duydum ben ama avent duymadım genelde iyi yorumları var yani
masalsmomm masalsmomm ebebek in kendi markası cıkarmıs emzik aventin aynısıymıs herkes onu övüyor onada bakıcam bi
senaack masalsmomm herkes farklı bişey diyor hangisi ağır basarsa onu alıcam ama çok kararsız kaldım bibs ve avent iyi ama hangisi 😭