Anneler ve anne adayları 31+6 gebeyim oğusumu bekliyoruz ikinci gebeliğim 3 yaşında bir kızım var Berru Nisa’m 💞
Kızımda ismimi ben koydum Berru ismine duyduğumda içim ısınmıştı isim hakkı bu sefer eşimde ve oda babasının adını koymak istedi bu arada dedemizin adı Yılmaz 🤭 baya direttim Kuran’da geçen anlamı iyi olan bir isim olsun diye yok olmaz dedi dedi dedi ama bugün nedense ikinci bir isim düşünsene dedi 😂😄
Sizden isim önerilerinizi bekliyorum lütfen 💞💞💞