İlk hamileliğim
doktor bu ilaçları verdi Folic İod , Vinalac kullanmam icin birisi aç karnına birisi tok karnına bi zararı var mı ? İlk hasteneye gittiğimizde biraz ilgilenmediler sanki hemen kan tahlili isteyip eve yolladılar biraz umursanmadığımı hissettim ilk hastaneye gittiğiniz zaman size de mi aynısı söylediler , şikayetlerimi doktora söylerken tahlil sonucuna göre konuşuruz diyip yolladılar