Leylaaa_46 aynı sorun bende var 17 haftalıgm
Kasıklarımda bıcak var sanki.
Ayaga kalkınca ayrı oturunca ayrı agrıyoradet olacak gibi.
Birde ben idrarimi yapınca sildim kan geldi biraz. Bebek iyi dedi doktor ama
Enfeksiyon var glb bendede.
Bi bakdırayım diyorum
Sanki adet olacak gibiym kasık agrısından