Merhaba anneler ❤️
7+4’teyiz ağustos sonu gibi doğum görünüyor birkaç kişi şimdiden hastane araştır, hastanede doktor bul dedi bana biraz erken geldi ama düşünmeden edemedim 😳 bu sürece ne zaman başlamak gerekiyor? süreç nasıl ilerliyor? ve Ankara’da doğum için hangi hastaneyi önerirsiniz bütçeleriyle paylaşır mısınız?