Di62 sağlık ocağında yapılan teste bakteri cıkması normal belki normalde yoktur çünkü bendede bakteri çıkmıstı. Kontrole özele gidiyorum doktorum sadece idrar testini hastanede tekrar yenilememi söyledi. Sağlık ocağındaki idararlar birkaç saat bekleyebiliyormus bu sürede de bakteri üretiyormuş bu testinde hemen iletilmesi gerekiyormuş bekleyip bakteri üretmemesi için. Özelde birdaha tekrar ettirin testinizi bence ücretide pek bişey cıkmamısı