Kızlar pazartesi sağlık ocağına gittim ebeye kayıt olmak için orda tansiyonumu ölçtü 13/9 çıktı yüksek dedi paniklettirdi beni ve o günden beri baş ağrılarım oluyor. 1 hafta düşük riskinden hastanede yattım devamlı tansiyon ölçtüler normal dediler hep ama pazartesi ebe yüksek dedi bir daha gel iki gün sonra ölçelim yüksekse dahiliye doktoruna gitmen lazım dedi. Psikolojik olarak mı bilmiyorum ama 3 gündür baş ağrılarım oluyor bende günde iki kere limon sıkıp içiyorum acaba tansiyon mu diye.
Acaba bu haftalarda normal mi baş ağrıları halsizlik? Bu durumu yaşayan olduysa benimle bilgilerini paylaşabilir mi ?