HaticEylull Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim. Ağzımda hiç gitmeyen zehirimsi bir tat oluyor. Ağzıma sürekli minik şekerlerden atıyorum. Tadını düzeltsin diye ama o da anlık düzeltiyor. Sizde de böyle bir durum var mı? Nasıl çözümler buluyorsunuz?
mmk01 HaticEylull bnde 15+3 deyim hamile kaldığımdandor ağzımda var o tat iğrenç bişey gün boyu ağzımda ya şeker ya sakızla dolanıyorum hece yatakta bile ağzımda şeker oluyor sırf o tat yüzümden ama işte geçmiyor bi türlü