Aysenur96 Kuru kayısı-erik sıcak suya koyup bir süre bekletip yedim, içtim. Kefir, yoğurt tükettim. Kuru kayısıyı sürekli yedim, normalde hemen etkiler beni fazla yiyemem. Duphalac şurup kullandım. Bunlar biraz etkisini gösterdi… En son konserve mısır denedim, zararlı diye yemiyorum demezseniz tavsiye ederim bağırsakları çok çalıştırıyor. Hayatım boyunca böyle bir sorunum olmadı ya da kısa sürdü diyeyim. Çok çok fena bir durummuş 🤦🏻♀️ Sanırım sürekli dikkat etmek gerekiyor..