nur94_ Arkadaşlar 3 haftadır sancım var ama 2 gündür şiddetlendi ve çocuk kanala girmiş 35+3üm , bakalım ne zaman gelicek bilmiyorum 🤷♀️ Nstden anlayan bakabilir mi sancım çıktı yine https://hizliresim.com/lXRS0W
Ncmtntuuba nur94_ devamı yok mu ? Ben ebeyim cnaim sancıların var.. ve baya yüksek bir sancı. Bebeğin kalp atışları gayet iyi. Eğer devami da böyleyse düzenli diyebilrizi
Zynpozdmr Canım sancilar cikmis ama düzenli bi sanci değil aynı seyirde ilerlemesi gerekiyor düzenli için ama zaten haftan büyük doktorun gerekli açıklamayı yapmadı mı
nur94_ Ncmtntuuba Devamı yoktu bu kadar , doktorum sancın var dedi ama ben yinede burada paylaşmak istedim ne durumda diye , kanala girmiş bebek acaba ne zaman olur doğum inşallah bu haftayı da atlatabilirim 🥺
Ncmtntuuba nur94_ ya sancialr siklasirsa hemen olur devam etmese ilerlemez .duruma göre değişiklik gösterir