Ocall hilal-a Bende de oluyor du şuan magnezyum ılacini kullanmaya başladım daha rahatım ama son ayalarda kasılma oluyor diyorlar yinede doktoruna bir sor gidince canim hareketlerinde azalma yoksa korkma 😊
Bebekmayda 1995kubra bende de oluyor ama magnezyum kullanmıştım.Ama doktorum kesti.çünkü magnezyum sancıları durdurabilir dedi.o yüzden 34. Haftadan sonra önerilmiyormuş.O acı ve ağrı normal merak etme.
hilal-a 1995kubra canım sızı gibi mi oluyor bende ilk böyle orda tekme gibi oluyor sonra bı sızı oluyor
Bebekmayda hilal-a bebek 32. Haftadan sonra daha çok büyüdüğü için hareketleri kısıtlanıyormuş.O yüzden oluyor dedi doktorum.bana da oluyor.
1995kubra hilal-a evet canım kafası aşağıda dedi bebeğin ondan mi acaba diyorum buda bugün başladı yürürken falan zor yani ne bilim yaaa
hilal-a 1995kubra aaa benim de aşağıda ve benim bebeğim çok baskı yapıyordu en son rahime kafası aşağıda olduğu için o zaman
None Benim de sanki biyere toplanıyor gibi ve acıyor orası uyuşuyor hatta 32 nin son günündeyim dünden beri var bu his sadece normal mi acaba bilemedim ki.🤔