Arkadaşlar merhabalar,
Normalde lazer epilasyona gidiyordum 4. ya da 5. seansımı tamamlayamadan hamile kaldığımı öğrendim. Tüylerimde ciddi azalma vardı o yüzden ufak ufak çıkanları eldivenle temizliyordum bugüne dek. Fakat son 1 ayda ne olduysa maşallah sanki hiç lazere gitmemişim gibi bi anda tüylerim değişti koyulaştı, sıklaştı. Hormonlardan sanırım :(
Şimdi evde philips ile lazer yapsam sorun olur mu ya da lazere gitsem ışınların zararı var mıdır bilimsel bi açıklamasını bulamadım net
Hadi lazer sağlıksız diye varsayalım ağdaya gitsem bir sorun olur mu yani ne bileyim sanki kendimi kasarsam sancım gelirmiş falan gibi düşünüyorum ağda yaptırmayı hayal ederken 😂 Bu konuda deneyimi veya gerçek anlamda bilgisi olanlar varsa yardımcı olabilir misiniz?
Jilet kesinlikle istemiyorum :(