urazaslan ilk haftalarda düşük riskim vardı o zamanlar düştü düşecek diyodum şimdi 24 haftalığız sürekli erken doğum mu yapıcam sorusu beynimi yedi bitirdi 🤷♀️ doktora sordum oda düşünme böyle şeyleri düşündükçe stres olursun ve başına gelir dedi elimde değil işte. Rabbim göstermesin kimseye 🤲