Tosbik_ Ya doktorum dün folik asiti kesti başka takviyeler verdi bu arada 12 + 3 haftalık gebeyim, elenatal 1 ve krilom omega 3 verdi aranızda kullanan varmı
_abc_xyz Tosbik_ programin gebelik çizelgesinde de ne zamana kadar folik asit kullanip ne zaman vitaminlere gececeginiz yaziyor da doktorunuz verdi ise neden soruyosunuz ki riske atacak bir sey vermez elbette. ve evet herkes kullanir yani🤦🏻♀️💁🏻♀️
Tosbik_ maybeoneday d vitamini bende istedim ama ilaç kullanmanı gerektirecek kadar düşük değil dedi canım