Merhaba
Değerler biraz yuksek çıkmış. Ideali tokluk sekerlerinin 120-140 arasi olması. Hatta doktorum bana 120 ve aşağısında olacak dedi. Diyet ve şeker ölçüm cihazı ile takip ediyorum kendimi 1 hafta sonra dr a göstericem. Diyet ile düşmezse insuline baslatiyorlar sanırım.
Benim tokluk 60. Dakika 138
- Dakika 158 cikmisti.
Bana göre çok yüksek degildi ama alarm verdiler resmen