Bibliophilia-1991 Merhaba kızlar 34+2 yiz bugün doktora gittik 2.775 dedi doktor normale göre biraz önde dedi Doğuma 5 hafta görünüyor ama bu süreçte daha alıp erken gelir mi bir ayda ne kadar olur sizce yada sezeryan yapar mı ki
Aysenur05 Bibliophilia-1991 nst bakmadılar mı 34. Haftada bakıyorlar gelişimin önden gitmesi erken alınması anlamına gelmiyormş
Tugcetugce42 Bibliophilia-1991 kilodan dolayı erken gelmez bebek erken geleceği varsa gelir ama bu kilodan dolayı olmaz doktor erken alır mı onu bilemem ama canım
mommy_bee Doğum sekline karar vermede etkili bir sebep ama 4 kilo filan olursa eger sizin icin ve bebek icin de riskliyse sezeryan yapıyorlar.
gamzelim2234 @Bibliophilia-1991 benimkide kilo ve gelişim olarak önde ama 38.hafta oldu gelen giden yok daha sadece sezeryan olma ihtimali artıyor durdukça