EsraKaraku Daha cinsiyetimiz belli değil ama aklımda kız içinde erkek içinde isim var eşim erkek olursa Ali Asaf koyalım diyor bende kız olursa Peri Mila istiyorum ☺ Erken diyen olabilir ama biraz heyecanlıyız ☺
SemihDamlaDalan EsraKaraku merhaba bizde eşimle isimleri erkenden düşündük ve belirledik şuan kızım olacak kısmetse hira olacak ismi ☺ Bu arada seçimleriniz çok güzel 😊
EsraKaraku SemihDamlaDalan evet zaten yeterince stresli oluyor anne son anlara doğru bide ne koyacak isim diye düşünemiyor öyle olsa kendi Canıma düşer istediğinizi koyun derin kendimi biliyorum 🤣 en iyisi önceden belirlemek ☺