Betul28 Az aşağıda aynı konu var. Sizede yazıyoeum. Yükleme yaptırmaz ve gebelik şekerin olduğunuzu öğrenmez ve gereken önlemleri almazsanız, bebeğinizde anomalikler olabilir. Bebeğiniz şeker hastası olarak doğabilir. Allah göstermesin bebeğiniz ölebilirde. Ben şeker hastası olarak yazıyorum size. Yani faydası var zararı yok.