Loveme Sumeyyeunal benim de kanamam olmuştu sonra lekelenme plasenta aşağıda diye ama doktorum normal karşıladı ilerleyen haftalarda yukarı çıkacak dedi mesela bu hafta lekelenmem bitti ama plasenta hala rahim ağzına yakınmış
Sumeyyeunal Busbushatun evt ama doktor yukarıda olması lazım dedi haftasına göre. İlaç falan başladım lekelenmem de var diye . O yüzden böyle riskli olan varmı merak ettim
Busbushatun Sumeyyeunal canim dusuk riski olabiliyor kesede sorun yoksa genelde yukari cikiyor sen dinleniceksin bol bol oljmlu dusunmeye calis bsey olmaz allahin izniyle🌸
bbusluabbas Merhaba bende 4+3 ken betahcg 2000 üzeri olunca kese var mı diye gittim , kese göründü ancak çok aşağıda dendi . Ya yukarı çıkacak ya da düşecek 10 gün sonra ultrasona gel kanama olmazsa dediler . Bu durumu yaşayanlar var mı ?