huzur- Bildiğiniz detaylı usg ücretlerini paylaşır mısınız.Hala yaptıracak bir yer bulamadım.Diğer yaptırmayı düşünenler de bilgilenmiş olur.
Tahaninannesii huzur- şehri bilmiyorum doktorum yönlendirdiği için perinatolog doç dr Ahmet GÜL’e yaptırmıştım, yengem hemşire o da iyi bir doktor olduğunu söyledi onun için şüphe etmedim. 4 kasımda yaptırdığımda 700tlydi ücreti
Gigy huzur- Ataköy Towers da Doç Dr Ali Ekiz , Gaziosmanpaşa kadın sağlığı merkezine de geliyor 600 TL,detaylı ve her ayrıntıya kadar 40-45 dakika bakıyor ,yorumluyor ,CD ve fotoğraf veriyor ,kendisi İstanbul’da tek bence 😍
Aysel_Doga huzur- fatihte Hekimoğlu görüntüleme merkezi canım ücreti 400 TL ben bugün gideceğim. Bilgilendiririm tekrar
21PatronBebek_ Çakmak erdem hastanesinde 500 liraydı ama yılbaşından sonra zam geldiyse bilemeyeceğim
Kahvelim_ 21PatronBebek_ canım orada yaptırmak istiyorum Ebru doktormuş sen yaptırdın mı memnun kaldın mı nasıldı doktorun hanım
Emel0108 Fehmi YAZICIOĞLU - Kağıthane papirus plaza 1 adet cd + 1 adet fotografla beraber 540 tl ben çok memnun kaldım çok ilgili yaşlıca bir doktor
21PatronBebek_ Kahvelim_ Evet yaklaşık yarım saat sürüyor doktor hanımda gayet güzel anlattı gösterdi aceleye getirmedi tavsiye ederim 😊 Bide ben beyim giremediği için video çekebilir miyim demiştim sonunca Cd veriyoruz dediler bitane de fotoğraf veriyorlar
Kahvelim_ 21PatronBebek_ beyler alınmıyor mu içeri.. verdiği şeyler net değil diyorlar ultrason görüntüleri felan doğru mu canım .. valla allah razı olsun senden yaaa 💕 teşekkür ederim canım cinsiyeti de söylüyor mu peki
emoser prof dr recep has çapada bölüm başkanı nişantaşından muayenesi var 1000lira ücreti bizim randevumuz şubatta ama dr arkadaşlarım var onların hocası kendi çocuklarınında da onu tercih ettiler bende ondan aldım
21PatronBebek_ Kahvelim_ Normal şartlar altında alınıyordur muhtemelen ama koronadan dolayı almadılar diye tahmin ediyorum
21PatronBebek_ Kahvelim_ Yani açıkcası zaten ben ultrasonda gördüğümüz herşeyi doktorun gördüğü gibi göremiyorum herkes mi böyle bilemiyorum ama🙄😂 onlar bildikleri için anlıyorlar ama ben tam neresi olduğunu kestiremiyorum her zaman Ama yarım saat boyunca çok tatlı görüyorsunuz yavrunuzu hareket ediyor tatlı tatlı pozlar veriyor 😊😊 Cinsiyeti de söylüyorlar evet bizim hanımefendi de tam göstermemişti detaylıda net olarak söylendi
Kahvelim_ 21PatronBebek_ hayırlı olsun size de yorumunuz için teşekkür ederim bende tercih ederim Ebru hanımı 💐💕
aslitellioglu_07 PelinTrks canım bunlar sadece özelde mi yapılıyor kaçıncı haftada yapılıyor ay ilk gebeliğim ve daha 10. Hafta çok bilgisizim 🤦🏻♀️🤭