18 haftalığım ve 2 haftadır ağrım çok var ilerledikçe nasıl dayanacağım bilemiyorum, yastık aldım ama o da fayda etmedi. Ağrıyı Hafiflettiğiniz başka bişey var mı? Doktoruma söyledim ortopediye görün hamilelikle ilgisi yok dedi 🤔ama gitmek istemiyorum röntgen falan çekerse bu dönemde diye