Bdp ben kullanıyorum bebeğim daha doğmadı ama indirimden 750 ml 4 tanesini 70 küsür TL ye almıştım kıyafetlerini onunla yıkadım. Çok güzel portakal yağı kokuyor ama çamaşırda kesinlikle koku bırakmıyor. Lekeli çamaşırda nasıl performans gösterir bilemiyorum ama. Sadece bana kıvamı biraz sulu geldi onun dışında memnun kaldım birde 750 ml olanlarda 25 yıkama yazıyor a kendi kapağıyla koyunca bile kesinlikle 25 yıkama değil 😂