Happylif3 ben bütün bezleri kullandım kuzum ilk oğduğunda hastaneye babyme kullanmıştım sonra bütün bezleri denedim hiç birinden memnun kalmadım babyme ye geri döndük ve 2. Paketlerlerinde %30 indirimleri oluyor onu geçtim bazen sabaha kadar değişmediği oluyor gece taktığım bezle kalıyor ne sızdırma yaptı nede pişik tavsiye ederim çok güzel Bi bez öyle kalın Bi bezde değil