Burcuckmk bugün sbah biraz kârın ağrım vardı lekelenme falanda yoktu bugün akşamüstü tolete girdim kahvenrgei lekelenme oldu direk hastaneye gittim acile .bebegin kalp.atisni duydum çok şükür ilişki olmasın dedi ağır kaldırma dinlen dedi progestan kullan dedi 1hafts sonra kadın doğuma gözük dedi kanama artarsa direk hastaneye gel dedi