civcivimm_ bence zor olan kendin almak ona dayanıyorsan kuaförun eli çabuk hemen bitiyor. Bir de zaten çok az süre jilet yapmıssin çok zorlamaz bence seni tabi yine sen bilirsin ama şahsen kendim 37. Haftada gideceğim çok tüylü bir yapım var yaz bebeği olacak komple ağda yaptırmam şart