Kizlar artik son haftalarimdayim sukur. Su ana kadar pompaya ihtiyac duyar miym duymaz miyim emin olamadim. Bir arkadasim babyco diye manuel bir pompa verdi sagolsun. Kendisi elektrikliye gecmis. Arkadasim calismiyor ben de calismayacagim dogum sonrasi. Ama buna ragmen arkadasim elektrikliye ihtiyac duymus yani. Cevremde de calismadigi halde elektrikli kullananlar var. Ne yapsam diyorum elektrikli mi alsam bende hic sorun yasamadan cile cekmeden. Eninde sonunda ihtiyac duyup alacaksam bosuna bekleyip ugrasmayayim. Siz ne dusunuyorsunuz ozellikle tecrubeli olanlar varsa bilgi verirse sevinirm