Ravza123 Kizlar banyodan çıktım iç çamaşırımi giyindim azcık şu geldi iç çamaşırım island neden gelmiş olabilir ki ya
nagi Ravza123 bende dun aynı seyden hastanedeydim.biz su geldi zannediyoruz ama bebegin basini aşağıya yerlestirdiyse eger mesaneye yaptigi baski yüzünden idrar kaciriyomusuz.biz su zannediyoruz onu.muhtemelen seninde oyle 😊
Zezell Ravza123 E benden hep geliyor ben enfeksiyon var ondan geliyor diye düşünüyorum 2 aydir var bende suyuda.normal her kontrolde
Minigininannesi Ravza123 hastaneye gidin ve ne olduğuna baktirin su gelmesi durumu ise bebek enfeksiyon bile kapabilir ve kötü sonuçları var zaman kaybetmeyin yoksa içiniz rahatlar
Ssulee Ravza123 bu haftalarda akimti artik su gibi olmaya basliyor doktorlara gore normal bi durum bu.
Ravza123 nagi allah allah ya korktum biraz korku sardı beni de birde. 2 gündür sağ tarafıma doğru ittiriyor bir tarafıyla canımı acıtıyor senin kaç haftalikken geldi öyle sıvı canım
Oziss nagi aynı şekil dün gece hastanede geçti Bebegim makat pozisyondaydı baş aşağı dönmüş o yüzden idrar kaçmış 🙂
Oziss nagi aynı şekil dün gece hastanede geçti Bebegim makat pozisyondaydı baş aşağı dönmüş o yüzden idrar kaçmış 🙂
nagi Ravza123 yani yanlis yonledirmek istemem.ama benim pazar gunu oldu pazartesi gittim bi problem yoktu anlattığım gibiydi.doktoruna ulasma ihtimalin var mi? Bi Danis istersen
Ravza123 nagi bende yarın sabah gidicem canım ya doktora mail attim oda hemen git hastaneye gidin demiş ama bebeği falan hissediyorum az bir şey geldi akşam da doktorlar pek ilgilenmiyor ve olmuyor yarın sabah gidicem bende bir şey olmaz heralde
Ravza123 Oziss hadi ya benim ki kafası yukarda ama idrar kaçırmış olabilir dedi doktor Ped taktı nir şey çıkmadı sıcak su da tetikler dedi anlamadım diye geldi suyu falan da iyi her şeyi dedi doktor
Ravza123 Minigininannesi bir şey çıkmadı canım hastaneye gittik doktor ultrasonda baktı suyu gayet iyi görünür de bir şey yok dedi bir de Ped taktı onda da bir şey çıkmadı eve geldik