ecemeric Kızlar 21 haftalık gebeyim dün geceden beri karnımin içi acıyor ama tarif edemiyorum bir türlü. Belli bölgelerinde oluyor ara ara ama acıtıyor. Sizler de böyle şeyler oluyor mu? Tuhaf geldi bana biraz
Rabiis ecemeric Bende de oldu dün gece bende dün 21 haftalık oldum bel kısmınıda dahil karnımın içinde bı acı bı sızı gibi bişey var 😔
H-melek ecemeric sanki karnınızın içi yırtılıyor gibi değil mi, Benim de oluyor bebiş içeride büyüdükçe içerisi genişlemeye devam ediyor ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum
ecemeric BurcuLice yok ya hiç sanmıyorum onu net bir şekilde anlayabilirim daha önce çok çektim çünkü gaz sancisindan
BurcuLice ecemeric bilemedim şimdi geçmiş olsun doktorunuza gidince danışın haraketlerini takip edin bebişin sağlıkla gelsin
ecemeric BurcuLice hareketleri epey yerinde ama benimde bı kafam karıştı doğrusu. Haftaya kontrolümüz var bakalım söyleriz
Emine46- Canım bizde 22+3 üz geçen hafta doktor kontrolunda sormuştum bende ara ara kasılmalar agrılar oluyor dedim bebek büyüdükçe rahim genişliyor ondan dolayı dedi inşallah başka bişey değildir 🙏
Emine46- Bebeğin harekerleri de acıtıyor biraz takip ediyorum ne tarafımdaysa o tarafımda batma yanma gibi şeyler oluyor
Mervece06 ecemeric bende 22 haftalığım bende de öyle ağrı oluyor bide gece yatarken dönerken rahmim acıyor sizinde öyle oluyor mu bu aralar rahim acıması başlası belli zamanlarda acaba büyüdüğü için mi