Esosun merhaba canım benimde tansiyonum yüksek gidiyodu 17+3 günlüğüz bizde 1 gece koluma tansiyon halter takıldı 24 saat boyunca ölçtü suan da kendi tansiyon aletim var evde sabah aksam ölçüp bi kağıda yazıyorum doktoruma götürüyorum 14 üzerine çıkarsa haberim olsun demişti doktorum hatta her kontrole gittiğimde 2 yerde birden ölçtürmemi istiyo doktorum sende takip et tansiyon çok çok önemli gebelikte