Nutellammm Arkadaşlar 2 gündür kullanmaya başladım ama acayip kötü kokuyor ve zor yutuyorum doktorum ilk 5 in arasında olduğunu söyledi bu ilacın,siz ne düşünüyorsunuz benim gibi olan var mı 😞
sternocleidomastoideus Nutellammm bende onu kullanıyorum ama öyle bir şikayetim olmadı. İçtikten sonra hemen kahvaltımı ediyorum eğer hemen kahvaltı edemezsem balık tadı geliyor gibi oluyor ama onun haricinde sıkıntı yaşamadım.
Wonderwoman Nutellammm bende onu kullanıyordum bı ara bulamadım doktorum regenesis Max alabilirsin birebir aynı dedi . Aldım hatta daha hoşuma gitti dediğiniz gibi diğerini kokusu yüzünden kullanamaz hale gelmiştim . Ama regenesis Max kakaolu kokuyor çok harika doktorunuza danışınız onerirse kullanirsinjz
Nutellammm hazal2131ds inşallah bende alışırım ya paketinden çıkardığım anda öğürmeye başlıyorum kokusundan 😔
Melikeolc Banada kötü geliyordu ama içerik olarak temiz markalardan birtanesi üzerine d vitamini alıyorum hemen ekmeğe damlatarak o tadı gidiyor zorla içiyorum artık mecburiyetten
Nutellammm Melikeolc Melikeolc bende araştırdım pek şikayet okumadım tek sıkıntım kokusu ve midemi bulandırması
sternocleidomastoideus Nutellammm balık yağı içeren ilaçlar aç karına içince tadı geliyor ya ağıza onu en aza indirmek için tok karna içilmesini tavsiye ediyorlar. Ben unuttuğum için sabah hepsini içiyorum hemen sonra üstüne kahvaltı yapıyorum
Nutellammm Wonderwoman ilk 2.5 ay onu kullandım çok memnundum rahatlıkla içtim,ama şimdi değiştirdi doktorum arayıp söyleyim o zaman tekrar ona geçirsin beni çünkü çok zorlanıyorum
Nutellammm Angelsmom29 ay nihayet benim gibi düşünün çıktı rahatladım sorun bende mi acaba diyorum😀bende ekmek arasına büzüp yutuyorum sonra koca bardak su
bgmclk11 Hamilelik başından beri kullanıyorum balık yağı olanını acaba bende mi sorun var aksine çok tatsız geliyor bana rahatsız etmeden içtim 😂
hazal2131ds Nutellammm ee normal o zaman bulantı. Tiksinmediysen devam et bence. Yinede sen bilirsin tabi