Safiyenur_kaplan Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınızmı yaptırmamız gerekiyor mu ? şeker yüklemesi hakkında yaptırmayın denildiğini duymuştum şekeri yoksada bebekte gizli şekere yol açıyormuş ne düşünüyorsunuz
Gizoos Safiyenur_kaplan canım ailende şeker hastası var ise gerekli bence benim yoktu ama ben ne olur nolmaz yaptırdım yaptırmayıp daha sonrasında şeker çıksaydı ve bebeğime birşey olsa çok pişman olurdum. Anladığım kadarıyla gebelikte şeker kontrol edilmeli. Doktorun senin için en iyisi söyleyecektir
Ttugceeli Safiyenur_kaplan ilk çocuğumda yaptırmıştım çıkmadı. Bunda yaptırmadım. Sağlık ocağında açlık tokluk şekerine baktırdım normal çıktı. Şeker varsa bebeğin suyunda ve ya gelişiminden belli oluyormuş
Funda38 Safiyenur_kaplan ben yaptirdim ve yüksek cikti zaten ilk gebeligimdede vardi simdu yine var ve günlük ac ve tok olarak ölcüm yapiyorum. Pazartesi tekrar dr randevum var cikan rakamlara gör insülin dozuna karar verilecek 😏
MomD Safiyenur_kaplan canım ben e gerekli. Ne bende ne ailemde teyzelerimde felan şeker hastalığı yoktu yaptırmayacaktım ta ki doktor bebeğin suyu fazlalaşmış diyene kadar.. Hemen yaptırdım ve şekerim olduğunu öğrendim diyetle devam ediyorum çok şükür şu an iyi ama farkedilmeseydi sorunlara yol açacaktı
MinnakLiva ailem de şeker hastası yoktu ama yine de şekerim sınırda çıktı kilolu falan da değildim, ve ayrıca bebeğe zararlı olacak bir şey Doktorlar neden yaptırsın bunu da bir düşünün
maria12 MinnakLiva benim doktorum açlık tokluk şekerine baktı gerek görmedi şeker yükleme testine. Ben aslında gerekli görüyordum ama 🤷🏻♀️
UmutVar Bnm baba tarafi annne tarafında var diye yaptırdım bnde gecen hafta o icecekte oyle abartılacak kadae biseu değilmiş sağlık ocagnda hemen yaptilar testi. Kafanzda şüphe kalacağına yaptırmak daha mantkli .
MinnakLiva maria12 Benim de açlık tokluk şekerime bakıldı ama doktor bütün testleri yaptırma taraftarı ben bir de sağlık ocağına falan gitmiyordum hastaneye gidiyordum açlık tokluk şekeri sağlık ocağı bakıyormuş galiba
tgb94 Safiyenur_kaplan bence gerekli çok 24.haftamda 4 kilo almıştım ben de yoktur ya deyip rahattım ama şeker çıktı ona göre kontrol ediyorum yaptırmasam belki bebeğimi etkileyecekti