yenianne140920 Kalbim3 Bende bugün 33 oldum bende öyleyim gerçekten çok yiyen bir insan bile değilim 🙈 ben çok tatlı bile tüketmiyorum ama alıyorum umarım hepsi sağlıkla gidet bende pazastrsi gittim doktora bir daha gittiğimde 37 haftalık olacağım 🥰
yenianne140920 Eayh doktorum ben artık günde 3 hurma yiyememi 40dk kadar 1 saat kadar yürüyüş yapmamı söyledi sizler birseylere başladınız mı
Ecesuben İkinci bebeğimi bekliyorum tüm hazırlıklar tamam gibi 😊Geçen hafta 33. Haftaydım 2100 gramdı. Ben 12 kilo aldım ama doktoruma göre aldığım kilo çok çok fazla.diyete başlamamı söyledi tatlı pilav kesinlikle yasak..
Secil_zeynep Eayh olur tabiki hafta haftayı tutmaz bir hafta geriden gelir sonraki hafta öne geçer bende muz yiyorum ceviz yiyorum özellikle
Mucizeeemmmmmm Eayh 33+5 bebeğim doğum kanalına gitmiş başı. Kahverengi akıntım geldi bu hafta bakalım erken gelebilir bizim ufaklık 2250 grmdı 33+3 günlükken boyunda 45cm. Çiğer geliştirici iğne vuruldum 2. Doz
Eayh Mucizeeemmmmmm 34 u atlattinmi korkma cnm ciğer geliştirici cok faydali oluyor bide ben ilk gebeligimdede vuruldum bundada vuruldum erken dogum olucagi icin oglum 1680 gram doğmuştu ama sadece 1 gun oksijen aldi oda tedbiren yoksa kendi nefes alabiliyodu ve ciger gelistiricinin etkisi oldugunu düşünüyorum
Srnysl Eayh benim dün 33+2 ydi 2280 Gramdi sezeryan günümüzu de aldık 37+3 te 10 Şubat’ta sezeryan olacağım nasipse 🤲🥰 bu arada üçüncü sezeryanim olacak ve aşırı ağrı çekiyorum
Eayh Srnysl 3.sezeryan olduğu icinmi 37.haftada sezeryana almak istedi doktor cnm? Hayirlisiyla gelsin inşallah 🤲
Eayh Tugce0158 33+2 de gidicem bende doktora bakalim kac cikicak kilomuz ☺️ kilo alimin gayet ideal bebek 36 ya kadar donebiliyor belki doner senin bebiste ☺️
Tugce0158 Eayh Hayırlısı olsun canım benim iyi olsunda benim için ha normal ha sezeryan fark etmiyor .4 yıl sonra gelen mucizem Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inş 🙏
Srnysl Eayh Allah razı olsun canım aynen ondan kaynaklı birde benim fazla ağrılarım var dayanacak gücüm kalmadı artık 😂
yenianne140920 Ecesuben ayy canım doktorun biraz abartmış normal yanii valla ben daha çok aldım doktorum dikkat et yürüyüş yap falan dedi ama sezaryen falan demedi