Fidan19911991 Slm arkadaşlar bu seferde doğum yapan arkadaşlarıma sorum göğüs ucu yara olan var mı varsa kullanıp iyi gelen krem nedir acaba?
Selimegzoglu Fidan19911991 lansihon göğüs ucu aldım ama inanılmaz pahalı 10 mg aldım 55 tl falandı herkes çok memnun tavsiye eden çok var işe yaramaz diye veya çabuk geçer diye büyük boy almadım