Merve52 Merhaba, 32+2 günlük hamileyim. İdrar tahlilimde keton(+++) çıkmış. Doktorum bunun önemli olmadığını söyledi ancak içim rahat değil. Bu konuda bilginiz var mı yada deneyiminiz ? 🙄
Asilinannesi1 Merve52 geçen hafta sağlık ocağında aynısı cıktı bende de . Hastahaneye gidio tahlil verdm temiz çıktı. Doktorumda önemsememişti.