istanbul3434 Rima6830 canim 32+0′da çalışabilir diye sisteme girilmis olmasi lazim girimezse geciktirdigin her gun dogum izninden duser
Biryigitannesi Rima6830 canım bn bugün hastaneyle ve genel müdürlüğümle görüştüm hastane 32+3 e kadar gelirsen 32 haftadan başlar sonrasında gelirsen 33. Haftadan başlar raporun bi hafta kaybın olur dedi genel müdürlüğümde biz takibinizi yapmıyoruz günlerinizin raporlar doğum iznine girdiğinizde sisteme giriliyor zaten dedi bana
istanbul3434 aylinsss sana kagit rapor vermiyorlar zaten sisteme giriliyor aldigin anda. Gununu gecirirsen hem sgk ile sorun cikiyormus hem de annelik izninden o gunler kesiliyormus. Insan kaynaklari beni uyarmisti gununu kacirma sakin diye
istanbul3434 aylinsss ay ben postu acan kisi tekrar sordu zannettim de, farkli birisi oldugunu simdi goruyorum:) yani bana kagit vermediler ekran goruntusu verdiler sistemden. Dedigim.gibi 32+0′da işlenmesi şart diye biliyorum kurumunuz ne diyor sordunuz mu?
aylinsss istanbul3434 onlar bişey demedi ver biz işleriz dedi önemli olan 32 de sizin almış olmanız dedi 😊
Ttggcc Merhabalar 32.haftada sisteme düşmedi bende . Hastane 34-35 lerde vazgecersen karısıklık oluyor o yuzden mecburi olan 37. Haftada görürsün dedi . Bi sorun olur mu acaba
Gulsah_1626 Bende aldım rapor ama e devletten iş görememezlik başvurusu yapmanız gerekiyor dediler dün yapmaya çalıştım beyan ver kısmından ama olmadı SGK ya gidicem sizde e devletten başvuru yaptınızmı