Herkese merhaba hanımlar,37+4 .günün gecesi saat 4 te uyku arasında su gibi bişey hissettim hemen lavaboya gittim tabi acaba altıma doktor
kaçırdım diye düşündüm 🙈ama bu bariz suydu ve çok akıyordu.Hemen eşimi uyandırdım kalk suyum geldl diye eşimde su değildir altına kaçırmış sındır dedi😂sonra kaynanam altta kalıyordu hemenonun yanına gittim ama uyuyor herkes geri yukarı çıktım.Aradan yarım saat geçti ben tekrar aşağıya indim söyledim kaynanama hemen kalktı.Ağrın var mı diyor yok diyorum sancım yok . Hemen hastanaye gidelim dediler ben tabi çok araştırdığım için yok biraz daha bekleyelim dedim.Saat 9 da hastaneye gittik ve muayene de doktorum suyunun geldiğini ama suyumun iyi olduğunu söyledi.Neyse yatışımı yaptık hemşireler gidip gelip bakıyorlar ama hiç sancım yok.Sonra annemleri aradım hemen geldiler.hemşire gelip en son sancısız dört cm açılmam olduğunu gayet iyi olduğumu söyledi.Ben de tabi normal doğumu ısrarla istediğim için bunları duymak çok hoşuma gidiyordu.Bu aralar bı de deprem gerçeği vardı sallanmadığımız gün olmuyordu.Tam bende bı yürüyüş yapıyım derken bı daha 5 şiddetinde deprem meydana geldi.10 dk sonra doktorum gelip bana sadece 1cm açılmam olduğunu ve bebeğin kalp atışlarının iyi olmadığını söyledi bende tabiki tepkimi gösterdim hemşire bakınca dört cm demişti doktor hemşire nın yeni olduğunu henüz bilmediğini söyledi ve acil sezaryen istedi ben tabi yıkıldım orda nasıl ağlıyorum ama çünkü her kontrole geldiğimde normal istediğimi vurgulamıştır o sabah bile baktığında normal olacak dedi.Ama deprem sonrası böyle beni başından salarcasına sezaryen demesi beni çok üzmüştü.Eşim ikna etti beni veeee gözümü açtığımda ameliyathane den çıkıyordum o kadar çabuk ayılmmışım yanımda can eşim vardı ilk sorduğum soru , bebeğimm güzel mi😅ağrım vardı ama onu kucağıma alınca , kokusunu içime çekince herşey bitmişti.Şuan yanımda 10 günlük emiyor o geldikten sonra ilk kez ölüm korkusu yaşadım ya bana bişey olurda tek başına kalır diye😥Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın,hiç kimseye de evlat acısı yaşatmasın Amin🙏🙏