Lyl1453 süppperrr bir şey bu 🥰🥰 benim teyzem dördüzlere hamileydi ve beklenmeyen bir yaşta hamileydi biraz biliyorum ondan 🙈 ben de ikiz bekliyorum şimdi 7+4’te kalp atışlarını duyduk inşallah sağlıcakla kucağına alırsın allah ömürlerini güzel etsin ❤️ çoklu gebelikte belirtiler biraz daha yoğun oluyor, doktorum aşermenin de daha kuvvetli olabileceğini söyledi, benim rahim duvarım ince olduğundan düşük riskim var ve doktorum 1-2 hafta yatış verdi zaten sağlıklı hamilelik olsa bile hamilelik sürecinde çok fazla yorulmamak gerekiyor 😇 duygusallık ve endişe fazla oluyor ama ben bunu ikiz annelerinin yazdığı hikayeleri okuyarak biraz aştım size de tavsiye ederim 🤗