Anne060606 Merhaba kızlar. ben ikili test için hastaneye gittim sonuçlar için 15 gün sonra gel dedi doktor.12+5 hamileyim.Bende e nabızdan değerlerime baktım eritrosit 18.06 çıkmış idrarda kan görülen enfeksiyon olan varmı acaba?
mucizem09_ Kuzucum idrar yolu enfeksiyon olmussun korkulcak birsey degil bende hep cikiyor o kan susuz kalma yeter
mucizem09_ Anne060606 tabiki git kuzum ihmal etmeoyle seyleri zaten mutlaka tedbirini al ilerlemesin hem