Kuki ben spinal doğum yaptım . Spinal le uyustuktan sonra hiçbir his olmuyor doğumdan 6 saat sonra uyuşukluk hissi geciyor ve agri adet sancısı gibi yavaş yavaş başlıyor hemen agri olmuyor estetik yapıştırma olursa pansumanla uğraşmazsınız çok daha iyi olur