Fcakmak Yumurta çatlatma iğnesi olalı 10 gün oldu. Dün akşam gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Bu yöntemle hamile kalan var mı benim gibi 😊
anneadayi33 Fcakmak bende öyle gene kaldım ama 10 gün erken 14 gün sonra yapılması daha net sonuç veriyor iğneden dolayı değerler yüksek çıkabiliyor ben adet günü geçmesini beklemiştim umarım gebesinizdir
Smyyeakyldzz00 Fcakmak 10 gün biraz erken kabul ediliyo çatlatma iğnesinden sonra . İçerisinde hcg bulundurduğu için iğnenin etkisiyle pozitif çıkabiliyomuş. Ben 13. Gün yapmıştım doktorum ozaman bile iğnenin etkisi olabilir dedi bir daha 15. Gün tekrarladım çok şükür yine pozitif :) ama sende istersen bir kaç gün daha bekle :)
Fcakmak Merhaba, Yarın doktor kontrol için çağırdı 3 düşükten sonra tuttuğu için yüksek ihtimalle kaldın dedi göğüs hassasiyeti kasık ağrılarımı duyunca . İnşallah Allah hepimizin kucağını doldursun ❤️ çok teşekkür ederim
Fcakmak Smyyeakyldzz00 çok teşekkür ederim benim belirtilerim de başladı o yüzden doktorum yarın kontrole çağırdı
Smyyeakyldzz00 Fcakmak Gerçi 10. Gün yapıp negatif görende oluyo. Nasip sizde umarım hayırlı güzel haberler alırsınız.
Fcakmak Smyyeakyldzz00 Semanur27-K bel kasık ağrısı göğüste hassasiyet çok yoğun olarak var akşama bellik olacak kısmetse 😊
Elifsura01 Ben de 3 ay çatlatma iğnesi oldum fakat olmadı sonuç alamadım sonra ara vermek istedim ara verdiğim ay hamile kaldım çok şükür şimdi 6+2 yiz ☺️
aeh 10.gün pozitif gün negatif gün pozitif i görerek öğrendim gebeliğimi. Bir kaç gün daha bekleyin henüz iğnenin etkisi olabilir. Vardır inşallah