Benim de hep normal doğum bekleniyordu ama suni sancı da işlemedi açılma veya sancı olmadı suyum da bitince ani sezaryen oldum dün inşallah sizinkiler istediğiniz gibi gelir kızlar önemli olan sağlıkla doğurmak bebişe kavuşmak ❤️ Hayırlısı olsun siizn için