152131 Kizlar yardiminiza ihtiyacim varr beta ilk verdim de 44 cikmisti iki gun sonra 80 oldu 4 gun gecti 240 oldu sizce bos gebelikmi
mlkkk 152131 hayır normal değeriniz iki kat artarak ilerler 3000ile 6000arasında kese gözükür. Benim merak ettiğim sürekli kan mi vererek takip ediyorsunuz değerinizi
Gizmolata Musonn 152131 gayet normal, 2 günde bir %66 lık artış sağlıklı kabul görür. Benim hiç iki kat artmadı 22. Haftamdayım. İçinizi ferah tutun
Mom8 152131 yok canım 2 günde bir en az yüzde 60 artmış olması lazım seninki yüzde 60 dan fazla artmış zaten gayet iyi hiç merak etme
Kediannesi123 152131 farklı yerlerde ve farklı saatler de verdiyseniz tam olarak yorum yapmak yanlış olur aynı saatte ve aynı yerde tekrar berin 2 gün arayla
Musonn Musonn aynı yerde yaptırmadoysanız sonuçlara bakmayın. Çünkü her hastanenin değeri farklı olabiliyor. Bir kaç gün sonra keseyi görürsünüz inşallah
152131 mlkkk deger biraz dusuk gelince kan takibi yapildi yarin tekrar yapilcak anlamadim neden boyle az yukseliyo
Gizmolata 152131 benim abim ve eşi kadın doğum uzmanı ayrı şehirde değiliz diye takibimi yapan doktorda var etti 3 😂😂 3 doktorun takibindeydim asla 2 kat artmadı. Şimdilik betanızda bir sorun var gibi görünmüyor inşallah sağlıklı güzel haberler alırsınız🥰
Mom8 152131 ona göre hesapladım canım en düşük 205 falan olması lazımdı 4 güne seninki 240 olmuş hiç dert etme