Benim hamileliğin başından bu yana hala ağrıyor adet olacakmisim gibi ama uzun sürmüyor kesiliyor birde karnımın içleri çok ağrıyor göbek deliği çevresinde batmalar oluyor keskin acılar sanırım büyüdüğü için hepsi sıkıntılı bir durum olsa ağrı sürekli olur hiç geçmez ve hep artar diye düşünüyorum herkes ağrıyor diyor çünkü