EzgiBurakKayraKoca Kızlar 5+6 günlük hamileyim cuma ultrasyona çağırdı doktor sizce vajinal ultrasyon mu yapar kaç haftada karından ultrasyonda gözükür
sudamlasi EzgiBurakKayraKoca benim 6+4 te sadece kesem görünüyodu ultrason dan Dr alttan baktı yolk kesemi gördü 7+4 te bebeğimi ve kalp atışını gösterdi
Esra___ EzgiBurakKayraKoca benim tam 5 haftalıkken görünmüştü cnmm kese. 6-7-8. Haftada bile görenler var 7+2de de kalp atışlarını duymuştum hayırlı olsun 😊
Melisct94 EzgiBurakKayraKoca 9 haftana kadar bekle vajinal yaptırma derim. Sonuçta beklemek zorundalar durduk yere altdan baktırma derim. Acele etmeyin elbet duyucaksınız ben bile 7+1de duydum. ☺
Saadet27 EzgiBurakKayraKoca bilemedim ki CNm bazıları riskli diyor bazıları değil bende bu konuda kararsızım ama doktorum alttan bakmam lazım derse hayır bakamazsın da diyemem biliyor ki yapıyor bence ama sen bilirsin
EzgiBurakKayraKoca Melisct94 öylede işte sıkıntılı bi dış gebelik geçirdim endişeliyim baya bende istemiyorum alttan muayene
rileyss EzgiBurakKayraKoca bende o haftada vajinal ultrasonla bakmıştı doktor ama kalp atışını duyamadık, 7. haftada duyduk kalp atışını
feyzosvemercimek Ben de bir önceki gebeligimde kürtaj oldum bu sefer 5+6da gittim kesede bebeği göremedi vajinal bakmak istedi sorun olur mu diye sorunca olsa böyle bir yöntem olmazdı bakmazdık zaten dedi o şekilde kalp atışını da duyduk
Zuzuu EzgiBurakKayraKoca bu haftalarda mutlaka keseniz gözükür zaten gözükmesse vajinal bakar beta hcg takibi yaptınız mı
AycanFb EzgiBurakKayraKoca canım 6.haftada kese gözüküyor normalde benimde öyle olmuştu kalp atışını bile dinledik hatta. Vajinal ilk zamanlar önerilmiyor diye biliyorum ama doğru yanlış bilemem doktor bana alttan bakıcaz deseydi 1-2 hafta sonra gelirim o zaman dicektim🤣🤣🤣
EzgiBurakKayraKoca Kese gözüktü kızlar özele gittim ama kalp atımı için bi iki hafta daha bekle dedi doktor heyecanla bekliyorum
NilgnKiani EzgiBurakKayraKoca Öncelikle inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsı inşallah🙏Benim size başka bir sorum olucak dış gebelik belirtilerin neydi? Kendin mi fark ettin yoksa dr mu?
EzgiBurakKayraKoca NilgnKiani b NilgnKiani sağol canım ben dış gebeyken hiç bi hamilelik belirtisi yaşamadım ama bigün şiddetli kasık ağrısı ve kanamayla acile gittim düşükte olsa bişey yapamayız diye betahcg aldılar iki gün sonra tekrar kan alınması gerektiğini söylediler iki gün donra beta düşmüştü ya düşük ya dış gebelik diye hastaneye yatırdılar ultrason falan derken dış gebe olduğum ortaya çıktı Rabbim kimseye yaşatmasın çok zorlu bi süreçti
Deletedmom83 EzgiBurakKayraKoca gözükebilirde gözükmeyebilirde canım alttan bakabilir. Ama bunu çok takma onlar doktor bu işi biliyor bence bana kaç kere baktı doktorum ikili testten önce burun kemiğine ensesinede alttan bakmıştı.
Yoncaarslan 5+4 te keseyi gördük ultrasonda, 8+3 te kalp atışını duyduk doktorum sıkışık gel demişti unutmuşum su içmeyi duyamadık karından, vajinal ultrasonla baktık kalp atışını duyduk. Zaten sakıncalı olsa doktorlar alttan bakmaz ki 😇😇