yavrukom Randevu için çok geç kaldım 13+5 te ikili tarama testi için boşluk bulabildim çok mu geç olur
Nevriyebak yavrukom bende 13+2yim devlete gittim yanlıs yere randevu almısım perinatolojiye almasıda 1haftayı geçer dedi ya özelde yaptırıcam yada yaptırmayıp detaylı ultrasonu bekleyeceğim kararsızım